Nova Istra br. 4/2023

116 IZAZOV(I) VREMENA Ilan SHEINFELD ostavio sam svoje tijelo, daleko, kod Kedumima, kako bi udarali u moje lice u astralnoj ljubavi i neka se vidi prije tebe, ako ne nudistički, barem ukrašeno svjetlošću. Nasmijao sam se. Osjećao si me. To je tako kao da vas vaše čežnje izvuku iz svoga sjećanja, iz daljine. Ratna noć 7 Bogovi mita jedu vremena. Hormos1 emitira jutarnju mliječnu svjetlost, poput meke bebe, a nakon desetak sati Ahimuran2 pita u mraku s grmljavinskim olujama, zvijezde i vatrene kugle valjaju se horizontom. U sedam sati nada izvire iz mene. Otvorio sam oči koje kažu jutarnju blagoslov otvora. Sve toplo i sparno kao jutarnja mokraća. No, u podne razvaljen je kondom nad svim otvorima kuće. U sedam sati počinje drhtanje koljena, trbuh moli da pas od Bagdada prestane lajati. Ovdje je – alarm. Podižem masku s lica i jastuk na glavi, sjedim u kutu, u naslonjaču, s preplašenim psom u krilu. Odjednom tišina je rastrgana osvijetljenim zviždaljkama grmljavine. Prepuna eksploziva. Leti iznad mene i zaustavlja se u tuđim životima. Ruku pod ruku idemo van u pub, moja plinska maska ​i ja. 1 Myos Hormos, nakon Ptolomeje, bio je s Berenikom (južnije na Crvenome moru) jedna od dviju glavnih luka u rimskome Egiptu za trgovinu s Indijom, Afrikom i vjerojatno Kinom. (Prim aut. i prev., i ostale u ovome izboru.) 2 Nisam siguran, ali pretpostavljam da je riječ o Ahrimanu, zoroastrijskom zloduhu, odnosno suprotnosti bogu dobra, Ahura Mazdi. Ahriman je opisan kao prirodna sila odvojena od Ahure Mazde i suprotstavljena njemu i njegovu djelu, a postoji samo na duhovnome polju, za razliku od duhovne i fizičke egzistencije onoga što je stvorio Ahura Mazda.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=